3. 8. 2011.

PEPI BAFTIROVSKI





















Pepi Baftirovski - Acano, mlada nevesto
Pepi Baftirovski - Ajde, brala moma belo grozje, em crno
Pepi Baftirovski - Ajde, da li znaes, pametis Milice i Kazi Jano
Pepi Baftirovski - Ako si resila
Pepi Baftirovski - Ako zgresam
Pepi Baftirovski - Bitola, ljubov moja
Pepi Baftirovski - Blaze tebe fidan Velo
Pepi Baftirovski - Bolna e legnala
Pepi Baftirovski - Cvetinite oci ceresovi
Pepi Baftirovski - Dano, Dance
Pepi Baftirovski - Dimitrice, rusokoso devojce
Pepi Baftirovski - Dremka mi se, dreme
Pepi Baftirovski - Druga ljubov ne sakam
Pepi Baftirovski - Duso moja
Pepi Baftirovski - Egejska elegija
Pepi Baftirovski - Ergen odev
Pepi Baftirovski - Ferman dojde od Stambola
Pepi Baftirovski - Frosina
Pepi Baftirovski - Janicari
Pepi Baftirovski - Kate, Kate, licno mome
Pepi Baftirovski - Kinisala Rosa
Pepi Baftirovski - Majko, edna si na svetot
Pepi Baftirovski - Marie, dilber bela Marie
Pepi Baftirovski - Meanite me zapustija
Pepi Baftirovski - Milke duso
Pepi Baftirovski - Mori mome Magde

Pepi Baftirovski - Napravilo mome ladna meana
Pepi Baftirovski - Nema solzi ova srce
Pepi Baftirovski - Nemoj me mila majko luto da kolnes
Pepi Baftirovski - Parahodot Donke zaminuva
Pepi Baftirovski - Po sokaci odam
Pepi Baftirovski - Razbole se mlado makedonce
Pepi Baftirovski - Samo edna pesna
Pepi Baftirovski - Sine moj
Pepi Baftirovski - Snosti te prativ na voda
Pepi Baftirovski - So maki sum se rodil jas
Pepi Baftirovski - Srce me boli od merak za Trpana
Pepi Baftirovski - Stanvaj Donke
Pepi Baftirovski - Sto da pravam, sto da cinam
Pepi Baftirovski - Sto konja spremas nazlan Dimitri
Pepi Baftirovski - Sto si mi libe naluteno
Pepi Baftirovski - Ti si zemjo blagoslovena
Pepi Baftirovski - Tri godini Kate
Pepi Baftirovski - Trpano, tetovsko jabolko
Pepi Baftirovski - Vojnata trigodisnata
Pepi Baftirovski - Vozot braka trgnuva
Pepi Baftirovski - Za dobroto na Makedonija
Pepi Baftirovski - Zbogum ili doviduvanje
Pepi Baftirovski - Zbogum majko, jas otidov
Pepi Baftirovski - Zosto bre libe me zaboravi
Pepi Baftirovski i Suzana Spasovska - Blaguno dejce

******   

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...