7. 6. 2011.

ZORAN SIMJANOVIĆ - Pesme iz filmova (ETNO)





















Andjeo čuvar - Sajbija
Balkanska braća - A tjen' jug
Balkanska braća - Tamo na jugu
Bure baruta - Srbijance
Bure baruta - Zazmuri do bola
Drugi čovek - Kamlen dujen
Masmediologija na Balkanu - Ne volimo deobe
Masmediologija na Balkanu - Perestrojka
Sok od šljiva - Gde si sada
Sok od šljiva - Mi smo muzikanti
Sok od šljiva - Miki, Milovane
Sok od šljiva - Puce bruka
Sok od šljiva - Pusti mene, trci svojoj sreci
Sok od šljiva - Uveli mi, uveli
Sta se zgodi... - Kazacok
Tango argentino - Svadbarska
Urnebesna tragedija - Kisa pada
Urnebesna tragedija - Tri godine
Uvek spremne žene - Ide zivot
Uvek spremne žene - Zvezdo moja
Za sada bez dobrog naslova - Nadira i Miroljub
Zoran Simjanovic - Ja sam zena na sve spremna
            
ETNO


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...