3. 6. 2011.

SEĆANJE NA DUŠKA TRIFUNOVIĆA


















Duško Trifunović, srpski književnik, pesnik i televizijski autor, rođen je 13. septembra 1933. u selu Šijekavac kod Bosanskog Broda. 
"Nije bio član sekcija, ni mladi pesnik pionir. U Sarajevo dolazi sa 24 godine i zanatom bravara ali već sledeće godine izdaje prvu knjigu. Bio je plodan stvaralac koji je stvorio dvadeset knjiga poezije, četiri romana i nekoliko drama....Nastavak u Riznici srpskoj

01. Bijelo Dugme - Glavni junak jedne knjige
02. Cod - Sve bi dao da mi kazes...
03. Indexi - Cajtnot
04. Jadranka Stojakovic - Ja nisam tvoga kova
05. Teska Industrija - Kadija
06. Zdravko Colic - Da mi nije ove moje tuge
07. Bijelo Dugme - Lova
08. Indexi - Treba omesti manijake
09. Bijelo Dugme - Sta bi dao da si na mom mjestu
10. Zdravko Colic - Glavo luda
11. Jadranka Stojakovic - Otom potom
12. Bijelo Dugme - Pristao sam, bicu sve sto hoce
13. Raca & Bijelo Dugme - Milicija
14. Teska Industrija - Zasviraj i za pojas zadjeni
15. Zdravko Colic - Srce je jedna zverka stara
16. Bijelo Dugme - Ima neka tajna veza
17. Indexi - Ti si mi bila u svemu naj
18. Bisera Veletanlic - Ko priznaje, pola mu se prasta
19. Bijelo Dugme - Sta je, tu je
20. Cod - Budi jaca
21. Zdravko Colic - Rijeka suza i na njoj ladja
22. Jadranka Stojakovic - Sve smo mogli mi
23. Zdravko Colic - Ljubomora
24. Teska Industrija - Karavan
25. Bijelo Dugme - Odlikasi

DT

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...