16. 2. 2011.

RAŠA PAVLOVIĆ - Izvorne pesme





















Nešto malo podataka iz života i karijere Raše Pavlovića može da se pročita u RIZNICI SRPSKOJ

Rasa Pavlovic - Ah, ljubav, ljubav (uzivo)
Rasa Pavlovic - Cija li je ona devojka malena
Rasa Pavlovic - Cija li je ono devojka malena (uzivo)
Rasa Pavlovic - Da zna zora (uzivo)
Rasa Pavlovic - Dosla Drina od brega do brega
Rasa Pavlovic - Gondze ruzo (uzivo)
Rasa Pavlovic - Hercegovka (uzivo)
Rasa Pavlovic - Ja zagrizoh zeleniku jabuku (uzivo)
Rasa Pavlovic - Jablani se povijaju (uzivo)
Rasa Pavlovic - Kad bi znala (uzivo)
Rasa Pavlovic - Koja gora Ivo
Rasa Pavlovic - Leptirici mali (uzivo)
Rasa Pavlovic - Moj zumbule (uzivo)
Rasa Pavlovic - Nekada sam sevdisao (uzivo)
Rasa Pavlovic - Planino stara
Rasa Pavlovic - Raslo drvo topolovo
Rasa Pavlovic - Razbolje se simsir list
Rasa Pavlovic - Razbolje se srce moje (uzivo)
Rasa Pavlovic - Sedamdeset i dva dana (uzivo)
Rasa Pavlovic - Sjetuje me majka
Rasa Pavlovic - Stade se cvece rosom kititi (uzivo)
Rasa Pavlovic - Vrbasu hladna rijeko
Rasa Pavlovic - Zelen lisce goru kiti

RAŠA

Rasa Pavlovic - Beograde grade
Rasa Pavlovic - Bol boluje mlado momce
Rasa Pavlovic - Cudna jada od Mostara grada
Rasa Pavlovic - Djul Halima
Rasa Pavlovic - Evo ovu rumen ruzu
Rasa Pavlovic - Kada moja mladost prodje
Rasa Pavlovic - Kolubaro, mutna vodo
Rasa Pavlovic - Nesto mi se pamet pomeravlja
Rasa Pavlovic - Niz polje idu babo sejmeni
Rasa Pavlovic - Oj, Prijedore
Rasa Pavlovic - Prolazi jesen, na pragu je zima
Rasa Pavlovic - S' one strane Lipovice
Rasa Pavlovic - Sa Igmana pogledat je lijepo
Rasa Pavlovic - Smederevo, grade od starina
Rasa Pavlovic - Sumadijo, posestrimo moja
Rasa Pavlovic - Sve behara ...
Rasa Pavlovic - Tebi majko misli lete
Rasa Pavlovic - U bastici ruza vene
Rasa Pavlovic - U bijelom, starom gradu Visegradu
Rasa Pavlovic - Uzeh djugum i mastrafu
Rasa Pavlovic - Vetar duva, sljive opadaju

PAVLOVIĆ

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...