2. 12. 2010.

DRAGI SPASOVSKI I GORAN ALAČKI - Voice of my soul





















Dragi Spasovski - Aj, iznikna mi badem drvo
Dragi Spasovski - Bog da go bie Ibraim odza
Dragi Spasovski - Dafino, vino crveno
Dragi Spasovski - Dej gidi ludi, mladi godini
Dragi Spasovski - Ilcovice, mlada nevesto.
Dragi Spasovski - Ja izlezi, stara majko
Dragi Spasovski - Kate, Kate, licno mome
Dragi Spasovski - Kazi mi, kazi, Katinke
Dragi Spasovski - Kazi, Vaske Evgova
Dragi Spasovski - Koj ti gi dade tie crni oci
Dragi Spasovski - Lino mome, sevdalino
Dragi Spasovski - Merak imav
Dragi Spasovski - Pavle mi pie
Dragi Spasovski - Sva nok mi bilbil prepeja
Dragi Spasovski - Tri godini stana
Dragi Spasovski - Zbogum mila, dojde denot

GLASOT NA MOJATA DUŠA

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...