5. 12. 2010.

BRANKA ŠĆEPANOVIĆ - Pjesme iz Crne Gore





















Kad se spomenu ženski vokali u crnogorskoj izvornoj muzici odmah uz rame Kseniji Cicvarić svakako je Branka Šćepanović. U postavljenoj kolekciji, uz par novijih, najviše je starih pesama a ima i arhivskih snimaka

Branka Šćepanović - Aj, sitan kamen do kamena
Branka Šćepanović - Bejturane jado
Branka Šćepanović - Biser Mara
Branka Šćepanović - Bjelasicom pasla stada
Branka Šćepanović - Čiji prsten, onoga djevojka
Branka Šćepanović - Čobanice, lijepa djevojko
Branka Šćepanović - Da mi je znati Bože moj
Branka Šćepanović - Da si zdravo moj golube bijeli
Branka Šćepanović - Gledala sam s' Koma plava
Branka Šćepanović - Jedno jutro u svitanje zore
Branka Šćepanović - Mlada Jelka
Branka Šćepanović - Oj moja ružo rumena
Branka Šćepanović - Oj vesela veselice
Branka Šćepanović - Pjevaj Maro
Branka Šćepanović - Pod onom gorom zelenom
Branka Šćepanović - Poljem se vija
Branka Šćepanović - Poranila Jagoda na vodu

LINK 1

Branka Šćepanović - Radovane, Rade
Branka Šćepanović - Sejdefu majka budjase
Branka Šćepanović - Šetajuci pored Ljubovica
Branka Šćepanović - Što nisko letiš more sokole
Branka Šćepanović - Što si tužna stara moja majko
Branka Šćepanović - Tamburalo u tamburu momče
Branka Šćepanović - Tri becara
Branka Šćepanović - U planini glas se čuje
Branka Šćepanović - Vasojevka
Branka Šćepanović - Volim te Crna Goro
Branka Šćepanović - Voljela sam Marka sa Žabljaka
Branka Šćepanović - Zavolje se dvoje mlado
Branka Šćepanović - Zelen bore, bore viti
Branka Šćepanović - Zeleni se zoro
Branka Šćepanović i Mile Bogdanović - Ko ti kose pomrsio Jelo

LINK 2

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...