22. 9. 2010.

VESNA DIMIĆ ILIĆ



Još jedna mlada i talentovana pevačica, možda naslednica legendarnih imena koja su ostavila veliki broj trajnih snimaka u Radio Beogradu (poreklo t.j. prezime to i obećava).

Vesna Dimic - Aj, mene majka jednu ima
Vesna Dimic - Aj, neven vene
Vesna Dimic - Ajde slusaj, slusaj, kales bre Andjo
Vesna Dimic - Amen sama but roma
Vesna Dimic - Bolna lezi Andjelija mlada
Vesna Dimic - Devojka je momku prsten povracala
Vesna Dimic - Divlje ruze
Vesna Dimic - Dve krvave ruze
Vesna Dimic - Ima dana
Vesna Dimic - Jesenje lisce
Vesna Dimic - Ko ti kupi Fato belenzuke
Vesna Dimic - Koliko te volim
Vesna Dimic - Leti. leti, pesmo moja mila
Vesna Dimic - Mito bekrijo
Vesna Dimic - Piensa en mi
Vesna Dimic - Postala sam vec odavno rob tvojih ociju
Vesna Dimic - Razbolela se Divna grivna
Vesna Dimic - Razbolela se mamina grivna
Vesna Dimic - Svu noc mi bilbil prepeva
Vesna Dimic - Tamburice kad bi plakat' znala
Vesna Dimic - Zemi me zemi (uzivo)
Vesna Dimic M.Ilic, Z.Kovacevic - Ciganka sam mala

VESNA DIMIC

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...