25. 9. 2010.

PREDRAG CUNE GOJKOVIĆ


Još malo Cunetovih pesama:

Predrag Cune Gojkovic - Moj konjicu (harm)
Predrag Cune Gojkovic - Moj konjicu, laki, lagani
Predrag Cune Gojkovic - Moj zumbule
Predrag Cune Gojkovic - Moje zlato spava
Predrag Cune Gojkovic - Molitva je za me 1
Predrag Cune Gojkovic - Molitva je za me 2
Predrag Cune Gojkovic - Momak veseljak
Predrag Cune Gojkovic - Momci svilokosi
Predrag Cune Gojkovic - Morava
Predrag Cune Gojkovic - Mrak je, svetla pogasena
Predrag Cune Gojkovic - Na Moravi vodenica stara
Predrag Cune Gojkovic - Nada
Predrag Cune Gojkovic - Nasa jesen
Predrag Cune Gojkovic - Ne mogu ti nista osim cveca dati
Predrag Cune Gojkovic - Ne vredi plakati
Predrag Cune Gojkovic - Nema lepse cure od tambure
Predrag Cune Gojkovic - Nestaces iz mog zivota
Predrag Cune Gojkovic - Nestao je san
Predrag Cune Gojkovic - Nevena
Predrag Cune Gojkovic - Nisam zeleo to
Predrag Cune Gojkovic - Niz polje idu babo sejmeni
Predrag Cune Gojkovic - Noc

CUNE Link 01

Predrag Cune Gojkovic - Od kada se rastadosmo 1
Predrag Cune Gojkovic - Od kada se rastadosmo 2
Predrag Cune Gojkovic - Odmetnu se Mara u hajduke
Predrag Cune Gojkovic - Odnela je draga srce moje
Predrag Cune Gojkovic - Odnela je, odnela je
Predrag Cune Gojkovic - Oj livado, rosna travo
Predrag Cune Gojkovic - Oj Moravo 1
Predrag Cune Gojkovic - Oj Moravo 2
Predrag Cune Gojkovic - Oj Uzice mali Carigrade
Predrag Cune Gojkovic - Oj vojvodo Sindjelicu
Predrag Cune Gojkovic - Oj, Angelina
Predrag Cune Gojkovic - Oj, Moravo 3
Predrag Cune Gojkovic - Oj, mori vrbo zelena
Predrag Cune Gojkovic - Oj, Prijedore
Predrag Cune Gojkovic - Ona samo zna
Predrag Cune Gojkovic - Oprosti mi gitaro
Predrag Cune Gojkovic - Oprostite drugovi sviraci
Predrag Cune Gojkovic - Oro klikce sa visine
Predrag Cune Gojkovic - Ova pesma je samo za tebe
Predrag Cune Gojkovic - Pave, ja i mandolina
Predrag Cune Gojkovic - Pesma o devojci
Predrag Cune Gojkovic - Pesmo moja, prijatelju stari
Predrag Cune Gojkovic - Pevaj balalajko
Predrag Cune Gojkovic - Placem vec tri dana
Predrag Cune Gojkovic - Pod Avalom svi je znaju
Predrag Cune Gojkovic - Pod Kikindom zeleni se trava
Predrag Cune Gojkovic - Poklon tebi
Predrag Cune Gojkovic - Pokraj Drine
Predrag Cune Gojkovic - Poljubac
Predrag Cune Gojkovic - Posetala carica Milica

CUNE Link 02

Predrag Cune Gojkovic - Posetale devojcice
Predrag Cune Gojkovic - Poslednja sajka
Predrag Cune Gojkovic - Povela je Jelka
Predrag Cune Gojkovic - Povratak u zavicaj
Predrag Cune Gojkovic - Probija se kolovodja (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - Probija se kolovodja
Predrag Cune Gojkovic - Prodavacica ljubicica
Predrag Cune Gojkovic - Psenicice, sitno sjeme 1
Predrag Cune Gojkovic - Psenicice, sitno sjeme 2
Predrag Cune Gojkovic - Rastanak je od sudbine dar
Predrag Cune Gojkovic - Romansa na kisi
Predrag Cune Gojkovic - Ruse kose curo imas
Predrag Cune Gojkovic - Ruze su uvele
Predrag Cune Gojkovic - S one strani Morave
Predrag Cune Gojkovic - S' one strane Lipovice (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - S' one strane Lipovice
Predrag Cune Gojkovic - Sa prozora gledao sam
Predrag Cune Gojkovic - Sagradicu sajku
Predrag Cune Gojkovic - Samo jednom srce ljubi
Predrag Cune Gojkovic - Samrtno prolece
Predrag Cune Gojkovic - Secas li se draga onog mesta 1
Predrag Cune Gojkovic - Secas li se draga onog mesta 2
Predrag Cune Gojkovic - Sedamdeset i dva dana
Predrag Cune Gojkovic - Sedi Mara na kamen studencu
Predrag Cune Gojkovic - Sentomasu Lazo
Predrag Cune Gojkovic - Sirota je, bez miraza
Predrag Cune Gojkovic - Smedja Triana
Predrag Cune Gojkovic - Snijeg pade, drumi zapadose

CUNE Link 03

Predrag Cune Gojkovic - Beograde moj
Predrag Cune Gojkovic - Bisenija, kceri najmilija
Predrag Cune Gojkovic - Bosno moja, divna, mila
Predrag Cune Gojkovic - Brazil
Predrag Cune Gojkovic - Cekacu te u tvom gaju

CUNE Link 04

Predrag Cune Gojkovic - Ceo sam svoj zivot tebi poklonio
Predrag Cune Gojkovic - Cha, cha, cha, flamenco
Predrag Cune Gojkovic - Cizmice crvene
Predrag Cune Gojkovic - Da smo se ranije sreli
Predrag Cune Gojkovic - Don Zuan

CUNE Link 05

Predrag Cune Gojkovic - Dovidjenja Dolores
Predrag Cune Gojkovic - Drugovi moji pitaju
Predrag Cune Gojkovic - Halisko
Predrag Cune Gojkovic - Hej drugovi
Predrag Cune Gojkovic - Hocu mladost da prozivim

CUNE Link 06

Bice jos...




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...