18. 9. 2010.

BEBA SELIMOVIĆ - Sevdalinke

















Izeta Beba Selimovic je jedna od najpopularnih i najboljih interpretatorki sevdalinki u BiH. Rodjena je 1936. godine u Trebinju. Kao cetverogodišnja djevojcica je doselila u Sarajevo gdje je završila školovanje. Zapocela je svoju pjevacku karijeru 1957. godine u Radio Sarajevu i ubrzo postala veoma popularna. Mnogi su je nazivali "Damom sevdaha" zbog njenog ozbiljnog i casnog odnosa prema svojoj profesiji, kao i zbog njenog ozbiljnog ponašanja na estradi. Cijelu svoju karijeru je posvetila izvornoj sevdalinki i zadržala je njenu originalnost bez imalo modernizacije. Snimila je znacajan broj arhivskih snimaka sevdalinki u Radio Sarajevu.
Saradivala je cesto sa Zaimom Imamovicem, Zehrom Deovic, Nadom Mamulom, Safetom Isovicem, Mehom Puzicem...
Dobitnik je "Zlatne znacke" RTV SA, "Oskara za životno djelo" (Tuzla 2008.), te mnogih drugih priznanja i povelja za muzicki uspjeh i nesebicnu pomoc u humanitarnim koncertima.
Clan je estradnih radnika BiH. Danas živi u Sarajevu.

Linkovi za download su u komentaru
(kompletan spisak nije mogao da stane u
komentar pa sam ga,
za 40-ak pesama, skratio)

4 коментара:

  1. Beba Selimovic - Ah ljubav, ljubav
    Beba Selimovic - Ah, moj Aljo
    Beba Selimovic - Aj san zaspala (harm)
    Beba Selimovic - Aj san zaspala
    Beba Selimovic - Alija se do jezera krade
    Beba Selimovic - Asikuje Adem aga
    Beba Selimovic - Banja Luko i ravnine tvoje
    Beba Selimovic - Bol boluje mlado momce
    Beba Selimovic - Bolna lezi dilber Duda
    Beba Selimovic - Bosno moja (harm)
    Beba Selimovic - Bulbul mi poje (harm)
    Beba Selimovic - Cempres viti, cempres ponositi
    Beba Selimovic - Cudila se aman ja
    Beba Selimovic - Da sam ptica
    Beba Selimovic - Dani dugi k'o godina
    Beba Selimovic - Djevojka sokolu zulum ucinila
    Beba Selimovic - Djevojka vice s' visoka brda
    Beba Selimovic - Dvije su se vode zavadile
    Beba Selimovic - Gdje si, da si moj golube
    Beba Selimovic - Golubice bijela
    Beba Selimovic - Gorom jezde kiceni svatovi
    Beba Selimovic - Haj golubice, sivoga ti perja
    Beba Selimovic - Haj, sa prozora
    Beba Selimovic - Hajde duso da asikujemo
    Beba Selimovic - Ja bolujem mlada od sevdaha
    Beba Selimovic - Ja pogledah preko kola
    Beba Selimovic - Ja prosetah carsijom
    Beba Selimovic - Ja zagrizoh sareniku jabuku
    Beba Selimovic - Jecam zele tuzlanke djevojke
    Beba Selimovic - Jorgovane, cvijece plavo
    Beba Selimovic - Kad bih znala
    Beba Selimovic - Kad se zeni Pirinc Pilav
    Beba Selimovic - Kaharli sam, vecerala nisam
    Beba Selimovic - Kako srcu svom da kazem
    Beba Selimovic - Kazi majci, Bibo, kceri mila
    Beba Selimovic - Ko se ono brijegom sece
    Beba Selimovic - Kolika je u Mostaru Cernica
    Beba Selimovic - Kolika je u Prijedoru carsija
    Beba Selimovic - Kolo igra kod komsije
    Beba Selimovic - Konja kuje brate Sulejmane
    Beba Selimovic - Kraj potoka bistre vode
    Beba Selimovic - Kraj Vrbasa sjedi momce
    Beba Selimovic - Kulu gradim, a kamena nemam
    Beba Selimovic - Mene moja majka gleda
    Beba Selimovic - Mene moja zakjinjala majka
    Beba Selimovic - Moj beharu
    Beba Selimovic - Moj dragane sto me zaboravljas
    Beba Selimovic - Moj pendzeru
    Beba Selimovic - Moj se dragi po livadi sece
    Beba Selimovic - Moscanice, vodo plemenita
    Beba Selimovic - Na teferic posla nana
    Beba Selimovic - Na zemlji se jednom dise
    Beba Selimovic - Ne asikuj Mujo
    Beba Selimovic - Ne cudim se mraku ni oblaku
    Beba Selimovic - Nit ja spavam nit ja drijemam
    Beba Selimovic - Oprosti, oprosti
    Beba Selimovic - Ostaje jos jedan dug
    Beba Selimovic - Placem ja, places ti
    Beba Selimovic - Poletjela dva goluba
    Beba Selimovic - Pruzi mi ruke, grli me
    Beba Selimovic - Psenicice, sitno sjeme
    Beba Selimovic - Put putuje Latif aga
    Beba Selimovic - S' one strane Plive
    Beba Selimovic - Sa Igmana pogledat' je lijepo
    Beba Selimovic - Sa tugom prolaze dani
    Beba Selimovic - Sabah zora
    Beba Selimovic - Sarajevo na visoku gledu
    Beba Selimovic - Sedamdeset i dva dana
    Beba Selimovic - Sinje more i tvoje dubine
    Beba Selimovic - Sinoc ja i moja kona
    Beba Selimovic - Sitna kisa rosila
    Beba Selimovic - Slavuj pjeva na beharli grani
    Beba Selimovic - Srdo moja ne srdi se na me
    Beba Selimovic - Star se Curcic pomamio
    Beba Selimovic - Svadili se orli i sokoli
    Beba Selimovic - Sve behara i sve cvjeta
    Beba Selimovic - Svi dilberi
    Beba Selimovic - Svu noc sam te cekala
    Beba Selimovic - Tiho teci vodo Moscanice
    Beba Selimovic - Tuzno je nebo ljubavi
    Beba Selimovic - U djul basti (harm)
    Beba Selimovic - U srcu mome zivis samo ti
    Beba Selimovic - Umorih se ruze trgajuci
    Beba Selimovic - Vezak vezla Adem kada
    Beba Selimovic - Vjetar nosi zuto lisce
    Beba Selimovic - Zaplakala stara majka
    Beba Selimovic - Zvjezda tjera mjeseca

    BEBA Part.1
    BEBA Part.2
    BEBA Part.3
    BEBA Part.4
    BEBA Part.5

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na Bebi,

    pozzzzzzzzzzz

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...