20. 8. 2010.

ISMET KRCIĆ - Crnogorske pjesme


















Ismet Krcic - Bejturane jado
Ismet Krcic - Bjelasicom
Ismet Krcic - Caj goro lane moje
Ismet Krcic - Crnogorka
Ismet Krcic - Devojacke suze
Ismet Krcic - Dje se cuje to veselje
Ismet Krcic - Djetici
Ismet Krcic - Docekaj mi majko svate
Ismet Krcic - Ja uranih jutros rano
Ismet Krcic - Jabuka od zlata
Ismet Krcic - Jedno jutro u svitanje zore
Ismet Krcic - Jos ne svice rujna zora
Ismet Krcic - Ljepoto moja
Ismet Krcic - Majko crnogorska
Ismet Krcic - Mlad se momak
Ismet Krcic - Mocevcicu, mali Carigrade
Ismet Krcic - Momce crnogorce
Ismet Krcic - Oj devojko, duso moja
Ismet Krcic - Oj djevojko Milijana

ISMET

Ismet Krcic - Oj jabuko, zeleniko
Ismet Krcic - Oj Kotorska boko mila
Ismet Krcic - Oj lijepa Crna Goro
Ismet Krcic - Oj ponosni Titograde
Ismet Krcic - Oj, svijetla majska zoro
Ismet Krcic - Oj, vesela veselice
Ismet Krcic - Polece soko sa vite jele
Ismet Krcic - Pomracina cijelo selo spava
Ismet Krcic - Poranila Jagoda na vodu 1
Ismet Krcic - Poranila Jagoda na vodu 2
Ismet Krcic - Pustio sam brkove
Ismet Krcic - Rodni grade pokraj Lima
Ismet Krcic - Sestra mi je porucila
Ismet Krcic - Sivi sokole, prijatelju stari
Ismet Krcic - Stara varos
Ismet Krcic - Stari dzeferdar
Ismet Krcic - Tekla voda na valove
Ismet Krcic - Visidore i plavska jezera
Ismet Krcic - Zaljubi se momce crnogorce
Ismet Krcic - Zeto hladna
Ismet Krcic - Zora zori, dan se bijeli
Ismet Krcic - Titograde moj

KRCIC

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...