26. 8. 2010.

GRUPA ISKON 2002













Iskon je svoje prve korake nacinio u horu Saborne crkve u Subotici.
Na pauzama horskih proba clanovi Iskona su pevali narodne pesme,
podržavajuci aranžmane brace Teofilovic. Blagodareci srecnim
okolnostima, volji i trudu, ovo pevušenje je vremenom dovelo do
okupljanja grupe Iskon. Od prvog nastupa u Grckoj 2001. godine
do danas, grupa je nastupala preko 100 puta u Srbiji i inostranstvu
i vremenom je od od pevacke družine prerasla u mali orkestar.
Iskon ne teži nazivu „izvorna grupa” jer oni to zapravo i nisu.
Misle da izvornu muziku ne treba posmatrati kao muzejski eksponat,
lep i konzerviran. Ona treba da bude inspiracija savremenoj muzici
i muzicarima. Sa izvora uzimaju muzicku temu ali joj daju novi oblik
slican tradicionalnom. Na njihovom repertoaru su vecinom pesme iz
Srbije uz izvestan broj pesama iz Makedonije, Bosne i Bugarske.
Do sada su snimili cetrdesetak pesama, od kojih se 30 našlo na dva CD-a.

Iskon - Cije je ono devojce
Iskon - Gde si bilo jare moje
Iskon - Goranine, cafanine
Iskon - Izvir voda izvirala
Iskon - Krca, krca, nova kola
Iskon - Marijo, 'ceri mori
Iskon - Marijo, bela kumrijo
Iskon - More izgrejala nane sjajna mesecina
Iskon - Pokloni sve, draga duso
Iskon - Poranila kumrija
Iskon - Preletese 'tice lastavice
Iskon - Sipni mi vince
Iskon - Splet makedonskih pesama
Iskon - Sto si rano podranila Marijo
Iskon - Stojna moma vodu vadi
Iskon - Te kazuvaet bre Ilino mome
Iskon - Bonus 01
Iskon - Bonus 02
Iskon - Bonus 03

ISKON 2002

3 коментара:

  1. Анониман20. јул 2012. 13:53

    Ja sam jako odusevljena i volim etno muziku,pevala sam u pevackoj grupi punih 6 godina.Volela bih da vam se pridruzim,inace posedujem puno tekstova etno muzike.U nadi da ce te mi se javiti....mozete me naci na facebooku,a da moje ime je RUS JASMINA

    ОдговориИзбриши
  2. I mi bi voleli da nam se pridruzis i predlazemo da nas kontaktiras preko FB (link je na pocetku stranice, levo. Lakse je nego da mi tebe trazimo (ima vas vise sa tim imenom ili nickom)
    Pozzzzzzzz

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...