28. 8. 2010.

ANTOLOGIJA DALMATINSKIH KLAPSKIH PJESAMA


















01. Omili mi u selu divojka (Klapa Intrade)
02. Mislila san mlada koludrica biti (Klapa DC)
03. Zaspalo je siroče (Klapa Greben)
04. Rumen đule (Klapa Šibenik)
05. Da bi udrile sve fortune (Klapa Trogir)
06. Švet Ivane o moga Trogira (Klapa Trogir)
07. Paun leti (Klapa Sinj)
08. Izašla je zelena naranča (Klapa Linđo)
09. Mare moja, moj uzorje (Klapa Greben)
10. Namisto molitve (Klapa Intrade)
11. Jo, lipa Marijo (Klapa Trogir)
12. Divojčice mlada (Klapa Tramuntana)
13. Žilju moj pribili (Klapa Linđo)
14. Primaliće moj želeno (Klapa Trogir)
15. Jute san se zajubio (Klapa DC)
16. Marijo, Marijo (Klapa Trogir)
17. Proplakat će me zora (Klapa Lučica)
18. O, ti dušo moje duše (Klapa Bonaca)
19. Sridu stabal u dubravi (Klapa DC)
20. Skupiše se seljani (Klapa DC)

CD 1

01. Dalmatino, povišću pritrujena (Klapa DC)
02. Sutra će te ponit (Klapa Linđo)
03. Odiljam se (Klapa Linđo)
04. Sušna zikva na škoju (Klapa Sinj)
05. Moja jube (Klapa Trogir)
06. Kaleta (Klapa Lučica)
07. Dvoje se milovalo drago (Klapa Luka)
08. Da bis bjonda znala (Klapa Trogir)
09. Odeš li mila (Klapa Filip Dević)
10. Plavi putevi mora (Klapa Greben)
11. Loza u škripu (Klapa PTT)
12. Golubice bila (Klapa Ošjak)
13. Ka smo digli crjenu kapu na sikiru (Klapa Lučica)
14. Zvizde mi kažu (Klapa Sinj)
15. Šibenska balada (Klapa Šibenik)
16. Šijavica (Klapa Luka)
17. Na omiškoj stini (Klapa Luka)

CD 2

Hvala Suzana

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...