25. 7. 2010.

ŽIVAN MILIĆ

Zivan Milic je rodjen u Kragujevcu 1937. gde je i zapoceo karijeru pevajuci na gimnazijskoj priredbi. Kao dvadesetogodišnjak dolazi u Beograd gde par godina kasnije diplomira je na Fakultetu dramskih umetnosti. Prvu plocu snimio je 1961. godine sa Lolom Novakovic. Njegov repertoar cinile su starogradske pesme, romanse i zabavne melodije. Snimio je oko 20 singl i LP ploca. Ucestvovao na skoro svim domacim festivalima zabavne muzike i osvajao nagrade za interpretaciju. Umro je u Beogradu 1993.godine.


Zivan Milic - Ah kad tebe ljubit' ne smem
Zivan Milic - Anka
Zivan Milic - Beli bagrem
Zivan Milic - Bila jednom ruza jedna
Zivan Milic - Bolan mi lezi kara Mustafa
Zivan Milic - Casa za ljubav
Zivan Milic - Da su meni oci tvoje (S.Binicki)
Zivan Milic - Emina
Zivan Milic - Fijakerist
Zivan Milic - Gledao sam sa Gardosa
Zivan Milic - Imam jednu zelju
Zivan Milic - Ispod jorgovana
Zivan Milic - Izadji iz moje case
Zivan Milic - Ja ljubim Milu
Zivan Milic - Jesenje lisce
Zivan Milic - Kad bi moja bila
Zivan Milic - Kad mi pises, mila mati
Zivan Milic - Kad sam bio na tvom grobu (J.J.Zmaj)
Zivan Milic - Kad te vidim na sokaku
Zivan Milic - Kafana Pod lipom
Zivan Milic - K'o siroce rastao sam
Zivan Milic - Kocijas sa Volge
Zivan Milic - Kod ovako divne noci
Zivan Milic - Kradem ti se u veceri
Zivan Milic - Mali cvet
Zivan Milic - Mila, ne zalosti se
Zivan Milic - Milkina kuca na kraju
Zivan Milic - Milov'o sam garave i plave (I.Tijardovic)
Zivan Milic - Moj spomence
Zivan Milic - Ne luduj Lelo
Zivan Milic - Ne plac' mala
Zivan Milic - Noc na Dorcolu
Zivan Milic - Pred tvojom sam evo kucom
Zivan Milic - Resih da se zenim
Zivan Milic - Sad znanci smo samo
Zivan Milic - Sagradicu sajku
Zivan Milic - Sedi Mara na kamen studencu
Zivan Milic - Sinoc kada sam pros'o
Zivan Milic - Sto se bore misli moje
Zivan Milic - Sto to susti bagrem beli
Zivan Milic - Tesko je ljubit' tajno
Zivan Milic - U bastici starog kapelana
Zivan Milic - Viju vetri
Zivan Milic - Zasto smo se sreli
Zivan Milic - Zlato moje

ZIVAN MILIC Part1
ZIVAN MILIC Part2

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...