27. 7. 2010.

MARA DJORDJEVIĆ - Pesme sa Kosova i Metohije

















Značajne stranice u istoriji pevanja na Radio Beogradu, kao i u istoriji narodne muzike uopšte, velikim slovima ispisala je Mara Djordjević. Rodjena je 31. januara 1916. godine u Odabeštu (Rumunija), gde su joj roditelji bili na privremenom radu. Više o Mari Djordjević u RIZNICI SRPSKOJ

Mara Djordjevic - Ajde Jano kolo da igramo
Mara Djordjevic - Beli lice prizrenka devojka
Mara Djordjevic - Bosioče moj zeleni
Mara Djordjevic - Čaglavcanke sve devojke
Mara Djordjevic - Dva bilbila svu noć prepevala
Mara Djordjevic - Goranine, ćafanine
Mara Djordjevic - Gusta mi magla padnala
Mara Djordjevic - Karanfil se na put sprema
Mara Djordjevic - Karanfile, cveće moje
Mara Djordjevic - Mori Ano Zafirova
Mara Djordjevic - Oj devojko, dušo moja
Mara Djordjevic - Oj golube, moj golube
Mara Djordjevic - Preleteše ptice lastavice
Mara Djordjevic - Srce mi boluje
Mara Djordjevic - Tamna noći, tamna li si
Mara Djordjevic - Ustaj Kato, ustaj zlato
Mara Djordjevic - Vetar duše alkatmer miriše
Mara Djordjevic - Zapevala sojka ptica

MARA

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...