1. 7. 2010.

GORDANA STOJIĆEVIĆ


















Gordana Stojicevic - Bosioce moj zeleni
Gordana Stojicevic - Budi uvek uz mene
Gordana Stojicevic - Devojka je posla u goru za vodu (duet sa Dusanom Kosticem)
Gordana Stojicevic - Dobro jutro Sumadijo
Gordana Stojicevic - Ej cula jesam dragi mi se zeni
Gordana Stojicevic - Fecica mja
Gordana Stojicevic - Gde si, da si moj golube (duet sa Dusanom Kosticem)
Gordana Stojicevic - Goro carna goro ponosita
Gordana Stojicevic - Gradinom cvece cvetalo
Gordana Stojicevic - Hasanaginica
Gordana Stojicevic - Hvalila se lepe Mare majka
Gordana Stojicevic - Imam dragog na daleko
Gordana Stojicevic - Ja ne mogu bez njega
Gordana Stojicevic - Jesen ide, jabuke i kruske zriju
Gordana Stojicevic - Jutros mi je ruza procvetala
Gordana Stojicevic - Karanfile, cvece moje
Gordana Stojicevic - Koje li je doba noci
Gordana Stojicevic - Mndra mja
Gordana Stojicevic - Moj dragane
Gordana Stojicevic - Na livadi cuva Mara
Gordana Stojicevic - Na uskrs sam se rodila
Gordana Stojicevic - Nadojna

GORDANA

Gordana Stojicevic - Nana nani Savu ludo dete
Gordana Stojicevic - Nazdravimo prijatelji
Gordana Stojicevic - Oj devojko, jadom jadovala (duet sa Radisom Markovicem)
Gordana Stojicevic - Oj golube, moj golube
Gordana Stojicevic - Oj javore, javore
Gordana Stojicevic - Oj livado, oj zelena
Gordana Stojicevic - Oj ovcare
Gordana Stojicevic - Pala cuprija
Gordana Stojicevic - Povela je Jelka
Gordana Stojicevic - Promice momce kroz selo
Gordana Stojicevic - Siroce sam
Gordana Stojicevic - Stari bunar
Gordana Stojicevic - Tesko mi je, tesko
Gordana Stojicevic - Trepetljika trepetala
Gordana Stojicevic - Vetar duse
Gordana Stojicevic - Volim momka preko reke
Gordana Stojicevic - Zapevajte svati
Gordana Stojicevic - Zapisi u svom srcu
Gordana Stojicevic - Zlatno sunce po basti mi seta

STOJIĆEVIĆ

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...