2. 7. 2010.

DUŠANKA LABOR


















Dusanka Labor - Da je visnja k'o tresnja
Dusanka Labor - Duni mi. duni ladane
Dusanka Labor - Ej sta cu nano, boluje mi dika
Dusanka Labor - Grad gradile bele vile
Dusanka Labor - Karanfile cvece moje
Dusanka Labor - Moj nevene
Dusanka Labor - Moj se lola salio
Dusanka Labor - Na minder mi do tri Anke sedjahu
Dusanka Labor - Oj devojko, duso moja
Dusanka Labor - Ovcarce ovce pasese
Dusanka Labor - Ravno polje zao mi je na te
Dusanka Labor - Sadi ruzu u planine
Dusanka Labor - Zaplakala stara majka Dzafer begova
Dusanka Labor - Zvoni zvonce tera coban ovce

Dusan Labor - Raslo drvo topolovo
Dusan Labor - Trazi majka svoga sina Janka

Dusanka Labor i Himzo Polovina - Otvor' vrata od hamama
Dusanka Labor i Himzo Polovina - S' one strane Plive

DUŠANKA LABOR

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...