19. 6. 2010.

KLAPA KUMPANJI - Pjevajte s' nama


















Klapa Kumpanji - Budi noćas mirno more
Klapa Kumpanji - Da mi se providi
Klapa Kumpanji - Da te mogu pismom zvati
Klapa Kumpanji - Ispod tvoje boloture
Klapa Kumpanji - Kada jednom ovom zafalim se tilu
Klapa Kumpanji - La musica di notte
Klapa Kumpanji - Ludo more
Klapa Kumpanji - Maslina je neobrana
Klapa Kumpanji - Molitva za tebe
Klapa Kumpanji - Na kušinu
Klapa Kumpanji - Nikoleta
Klapa Kumpanji - Piva klapa ispo' volta
Klapa Kumpanji - Probudi me jutrom
Klapa Kumpanji - Vilo moja
Klapa Kumpanji - Šibenske uspomene
Klapa Kumpanji - Šumi, šumi javore

KLAPA KUMPANJI - Pjevajte s' nama

3 коментара:

  1. Анониман6. јун 2010. 10:15

    Krasno! Puno hvala za ovaj post!

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda da cu ja tu malo vise vremena da provedem nego sto sam imala u planu, a kako i nebih pored toliko dobre Muzike.

    Hvala puno ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav za nase drugare koji na blog dolaze iz ekološke (Tivat) :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...