1. 1. 2008.

BIJELO DUGME - Pjesme sa singl ploča





















Milovan
Top
Goodbye Amerika
Ove ću noći naći blues
Glavni junak jedne knjige
Tako ti je, mala moja, kad ljubi Bosanac
Bila mama Kukunka, bio tata Taranta
Ne spavaj mala moja muzika dok svira
Da sam pekar
Eto! Baš hoću!
Došao sam da ti kažem da odlazim
Selma
Bitanga i princeza
Da mi je znati koji joj je vrag
Blues za moju bivsu dragu
Dede bona, sjeti se, de tako ti svega (live)
Ima neka tajna veza
Pristao sam, biću sve što hoće
I kad prodje sve pjevat ću i tad
Šta je, tu je
Dobro vam jutro Petrović Petre
Minijatura za moju majku
Na zadnjem sjedištu moga auta
Znam za jedno tiho mjesto
Ne gledaj me tako i ne ljubi me više
Ove ću noći naći blues (live)
Džambo
Sve ću da ti dam samo da zaigram
Vatra
Playing the Part

MP3/320

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...